TIADA MANUSIA AKAN LEPAS DARI KUSUT DAN KEKUSUTAN AKAN TERUS MENGUSUTKAN FIKIRAN »

Thursday, February 12, 2009

KEPALA BABI DI SURAU UM

Sebenarnya aku malas hendak post berkaitan kes ini. Nanti ada yang kata ini dah lepas. Pilihanraya UM pun dah lepas. Yang menang pun dah tahu.
Tetapi aku tidak tahu la kenapa. tiba-tiba aku rasa geram pula pada sesiapa sahaja yang letak kepala babi tu.
babi betul punya manusia. Letak kepala babi kat dalam surau dan berlapitkan bendera PAS.

ku tidak tahu la apa motif sebenarnya. tapi nampak sangat macam cuba nak menaikkan lagi kemarahan umat Islam. tidak dapat dipastikan pihak mana yang melakukan perbuatan ini. Tidak boleh juga menuduh sesiapa. tiada bukti kukuh.Tiada cctv.

Tetapi yang aku bengang ada yang sanggup letak kepala babi dalam surau..
kalau ikut perasaan biar tembak sampai mati je siapa yang buat tu..
Kalau tak pun yang letak kepala babi tu, dorang jadi babi lagi bagus...

kalau korang hendak baca yang penuh, sila rujuk kat sini.
Kepala babi diletak di surau UM

---------------
Adakah anda sedar agama Islam sedang diperlekehkan sekarang.? Bukan sahaja di Malaysia, malah di dunia.!!
--------------- FROM JOE DESIGN